Jeśli zakupione w naszym sklepie produkty z jakiejś przyczyny nie spełniają Państwa oczekiwań – umożliwiamy zwroty oraz wymiany produktów.

Aby skorzystać z możliwości zwrotu lub wymiany muszą być spełnione następujące warunki:
– wymiana lub zwrot są możliwe w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki,
– klient musi odesłać wraz ze zwracanym/wymienianym przedmiotem dowód zakupu
(paragon bądź fakturę), Wyjątek stanowi sytuacja wymiany na taki sam produkt tylko w innym rozmiarze, w tym przypadku prosimy nie dołączać dowodu zakupu.
– produkt nie może nosić śladów użytkowania oraz musi posiadać komplet metek

Jak dokonać wymiany/zwrotu/reklamacji krok po kroku?

1) Pobierz i wypełnij odpowiedni formularz

pobierz FORMULARZ ZWROTU
pobierz FORMULARZ WYMIANY
pobierz FORMULARZ REKLAMACJI

2) Wyślij kopię wypełnionego formularza na adres: [email protected] , w tytule wiadomości wpisz: ZWROT albo WYMIANA, REKLAMACJA w zależności z której opcji chcesz skorzystać

3) Zapakuj produkt, dołącz do niego: dowód zakupu oraz wypełniony odpowiedni formularz. Wyślij paczkę przesyłką rejestrowaną (list polecony lub paczka pocztowa) na adres:

Magictown-Group
ul. Chwaszczyńska 151e
81-571 Gdynia

UWAGA! Nie przyjmujemy paczek za pobraniem !!!
Koszt przesyłki zwrotnej ponosi kupujący
(wyjątek stanowi sytuacja, gdy wymiana lub zwrot, spowodowane są błędem sklepu).

4) Po otrzymaniu zwrotu, równowartość
oddanych produktów zostaje zwrócona
klientowi w ciągu 14 dni roboczych
FORMY ZWROTU

– przelew bankowy – pieniądze przelewamy
na wskazany rachunek bankowy.
– przekaz pocztowy – pieniądze przekazujemy pod wskazany adres, w takim przypadku potrącony zostaje koszt przekazu w wysokości 10 zł.

4) Przed wysłaniem przedmiotu zaloguj się w
naszym sklepie i zamów – składając standardowe zamówienie na produkt/produkty na wymianę.
WAŻNE! W uwagach do zamówienia wpisz:
WYMIANA

Koszt wymiany * – 15 zł (należy go wpłacić na nasz rachunek bankowy (wpisując w tytule przelewu”imię i nazwisko/wymiana”) lub dołączyć do przesyłki zwrotnej.

* nie dotyczy przypadków, gdy wymiana spowodowana jest błędem sklepu. W takiej sytuacji sklep zwraca także koszt przesyłki zwrotnej nadanej przez klienta do sklepu.
RÓŻNICE W CENIE PRODUKTÓW

Jeśli wybierzesz produkt/y DROŻSZY,
wraz z kosztem wymiany
(15 zł) należy dopłacić także różnicę cen.

Jeśli wybierzesz produkt/produkty TAŃSZY,
obliczamy nadpłatę, następnie potrącamy od niej koszt wymiany (15 zł).
FORMY ZWROTU NADPŁATY

– przelew bankowy – przelewamy różnicę na
wskazany rachunek bankowy.
– przekaz pocztowy – przekazujemy nadpłatę
pod wskazany adres, w takim przypadku potrącamy od niej koszt przekazu w
wysokości 10 zł.
5) Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej oraz
zaksięgowaniu na naszym koncie przelewu
(koszt wymiany + dopłata, jeśli wymiana tego wymaga) wyślemy zamówiony na wymianę produkt.